nedelja, 5. junij 2011

Težko je, a puška ostaja na rami

Že nekaj časa je minilo, odkar sem napisal zadnji blog. Zakaj? Enostavno nisem imel o čem pisati. Zdelo se mi je, da moje življenje nima nobenega smisla, predajal sem se melanholiji in apatično blodil skozi bedo vsakdana.

Danes se počutim bolje. Veliko bolje. Spet se počutim živega. Ljubljenega. Koristnega. Vrnil sem se med žive. Ponovno se z dvignjeno glavo sprehajam po ulicah Ljubljane in se trudim užiti vsak trenutek posebej.

Poskus življenja pisatelja me je spravil na realna tla. Če bi rekel, da sem zadovoljen s prodajo knjig, bi se zlagal. Če bi rekel, da sem s knjigama zaslužil, tudi. Biti profesionalni pisatelj v Sloveniji je težko. Ni nemogoče, je pa malo verjetno, da se boš s pisateljevanjem lahko preživljal. Trg je majhen, bralna kultura je takšna kot je, malih, neznanih avtorjev pa se ne podpira dovolj in le stežka pridejo na knjižne police knjigarn, kaj šele v domove Slovenk in Slovencev.

Kljub temu se ne predajam. Tretja knjiga - Dandy Dildo - je že praktično končana, vendar se bom tokrat zadeve lotil veliko bolj premišljeno in ne tako na prvo žogo. Izšla bo, ko bo pravi čas za to in nič prej. Prve kritike so zelo dobre, tako da verjamem, da bo mojim oboževalcem, pa tudi ostalim, všeč. Za pokušino pa tale teaser.

Knjigi Zgodba o Davidu Locku in Manični poet lahko naročite tukaj.

1 komentar:

  1. Lahko se motim, ampak če pisatelj s svojim delom vpliva na ljudi, se mi zdi, da je dosegel željeno. Vsaj zase lahko trdim, da so mi tvoje knjige in tvoje zgodbe pomagale, da sem našel boljši del sebe.

    OdgovoriIzbriši